СЕКЦІЯ 11. ТЕХНОЛОГІЇ


Модератор секції: Павич Ніна Миколаївна, старший викладач кафедри теорії і методик природничо-математичних дисциплін і технологій ХОІППО
Тема: Особливості викладання «Трудового навчання» технологічної освітньої галузі початкової освіти в  інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
Ø     Ознайомлення з практичним використання сучасних технологій виготовлення виробів на уроках трудового навчання Нової української школи.
Ø      «Круглий стіл» «Пріоритетні напрями діяльності методистів районних, міських методичних кабінетів, працівників ОТГ, які координують питання початкове навчання щодо супроводу вчителів в умовах реформування освіти».

Міністерство освіти і науки надало методичні рекомендації з викладання предметів на 2019/2020 навчальний рік.
Рекомендації є в листі № 1/11-5966 від 1 липня.
Міністерство звертає особливу увагу вчителів на те, що у змісті навчальних програм послідовно впроваджено компетентнісний підхід.
Рекомендації МОН розробило спільно із Національною академією педагогічних наук та Інститутом модернізації змісту освіти. Вчителі можуть використовувати їх у практичній роботі.
Підходи викладання, описані у методичних рекомендаціях, відповідають Концепції “Нова українська школа” та показують, як впроваджувати наскрізні змістовні лінії “Екологічна безпека та сталий розвиток”, “Громадянська відповідальність”, “Здоров’я і безпека”, “Підприємливість та фінансова грамотність”.
Фактичне виконання навчальної програми фіксується у Класному журналі відповідно до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.04.2015 за № 472/26917, та з урахуванням методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти (лист Міністерства освіти і науки України від 21.09.2015 № 2/2-14-1907-15).
Новий Державний стандарт початкової освіти, регламентуючи свободу педагогічних спільнот у виборі шляхів навчання, виховання і розвитку школярів, відкриває можливість вибору та створення власного навчального забезпечення освітнього процесу. Чинні вимоги до його якості доповнюються показниками, що відповідають пріоритетам нового Державного стандарту і передбачають: реалізацію ідеї інтеграції; дослідницький підхід до формування умінь; конструювання знань, а не їх відтворення; організацію пошуку інформації з різних джерел; розвиток критичного мислення, творчості тощо.
У 1- 4 класах закладів загальної середньої освіти пропонується працювати за підручниками, що за результатами конкурсного відбору отримали гриф «Рекомендовано для використання в закладах загальної середньої освіти» і надруковані за кошти державного бюджету. Використання навчальних посібників, зошитів з друкованою основою, що доповнюють зміст підручників, утворюють разом з ними навчальні комплекти, є необов’язковим і може мати місце в освітньому процесі лише за умови дидактичної доцільності навчальних видань для реалізації нових підходів у роботі з учнями, дотримання вимог щодо уникнення перевантаження учнів та добровільної згоди усіх батьків учнів класу на фінансове забезпечення. І
Звертаємо також увагу, що відповідальність за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території покладена на органи місцевого самоврядування (стаття 66 Закону України «Про освіту»).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ